Shirute CEM Benchmark
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisille
Autamme arvioimaan osaamistasonne
Selvitä, mikä on osaamisenne todellinen tila...
Mitä voisitte tehdä tavoittaaksenne asiakkaanne vielä paremmin?
Tarvitsetko työkaluja nostaaksesi johtamistaitosi seuraavalle tasolle?
Haluatko tietää miten organisaatiosi toimii muihin verrattuna?
Shiruten CEM Benchmark -selvitys on kattavin selvitys asiakkuuskokemusten johtamisen nykytilasta. Olemme tehneet tätä selvitystä jo vuodesta 2013. Kyselyyn osallistuvien organisaatioiden tulokset pisteytetään Shirute Customer Experience Management Index™:n avulla osaamisenne kypsyystason arvioimiseksi.
CEM-kyselyymme vastattuasi saat raportin, josta selviää, millä tasolla organisaationne on muihin verrattuna ja kuinka voisitte vielä kehittyä nostaaksenne asiakkuuskokemusten johtamisen seuraavalle tasolle.
“Kyselyn avulla pystyy asettamaan oman yhtiön samaan kontekstiin muiden kanssa ja vertailemaan, mistä asioista asiakaskokemus koostuu, mitä asioita pitäisi tehdä vielä paremmin ja mitä asioita on ehkä omassa työssä huomaamatta laiminlyöty. Kenelläkään ei ole varaa nykyään jäädä tämän asian ulkopuolelle.”
- Jarkko Kuisma Director, Client Experience, Evli Bank
Osallistu Shiruten CEM Benchmarkiin
Saat selkeät tulokset maksutta käyttöösi, nopeasti ja vaivattomasti.
Ota selvää, kuinka hyvin organisaatiosi johtaa asiakkuuskokemuksia ja miten hyvä asiakaskokemusjohtaja olet.
Mitä saat ...
Raportin organisaatiosi asiakkuuskokemuksen johtamisen kyvykkyyksistä
"Tämä on monipuolisin asiakkuuskokemuksen arviointi, johon olemme osallistuneet - nyt jo usean vuoden ajan. Se saa meidät joka kerta pysähtymään ja ajattelemaan aidosti, mitä voisimme tehdä paremmin asiakkaidemme eteen. Koemme myös hyödylliseksi, että tutkimuksen avulla voimme peilata toimintaamme muihin ja saamme sitä kautta haastettua myös itseämme kasvamaan edelleen."
Noora Lainio, Sales Director, Telesales, Retail & Online Channels, Corporate Customers, Elisa
Vastaa CEM Benchmarkiin ja kuule kuinka asiakaskokemuksianne johdetaan.
Tuottaako organisaatiosi tällä hetkellä mielestäsi parhaita mahdollisia asiakaskokemuksia?
Oletko varma, että keskitytte oikeisiin asioihin? Haluaisitko tietää, mihin osaamisalueisiin muissa organisaatioissa panostetaan?
Shiruten CEM Benchmarkiin
osallistumisesta hyödyt monin tavoin:
Benchmark-raportti
Raportin avulla voit seurata organisaatiosi kehitystä ja kehittää ymmärrystäsi muiden organisaatioiden toiminnasta. Saat selkeää, numeerista dataa investointisuunnitelmienne tueksi. Pystyt vertailemaan tuloksianne muihin selvityksen osallistujiin.
Vertailutietoa
ja yhteenveto
Opi kuinka systemaattisesti sinä ja kollegasi johdatte asiakaskokemuksia JUURI NYT. Saat tulokset maksutta ja voit vastata kyselyyn aina kun haluat. Näin pystyt seuraamaan edistymistänne aika ajoin nopeasti ja vaivattomasti.
Tulevaisuuden suunnitelmat
Näe mitä muut kokevat kaikkein tärkeimmiksi osa-alueiksi asiakkuuskokemusten johtamisen kehittämisessä tällä hetkellä. Samalla voit saada uusia ideoita seuraavista askelista menestyäksesi kilpailussa.
“Kannattaa osallistua kyselyyn! Aihe on ajankohtainen ja tärkeä. Kyselyn ja vastausten kautta saa käsityksen, millainen tilanne on omassa ja yleisesti yrityksissä CX-kehityksessä.”
- Johanna Laakso, Head of Customer Experience Development, Finavia
Mitä saat osallistuessasi Shiruten CEM Benchmarkiin
Tulokset MAKSUTTA käyttöön
Onko sinulla 15 minuuttia aikaa ajatella asiakkaitasi? Se on kaikki mitä tarvitaan tämän ilmaisen selvityksen tekemiseen
ja oppiaksesi miten voisit palvella asiakkaitasi paremmin.
Seuraa ja mittaa
organisaatiosi kehitystä
Voit tehdä selvityksen niin monta kertaa kuin haluat! Kun olet oppinut, miten voit kehittää toimintaasi, voit tehdä selvityksen uudelleen ja arvioida toimenpiteiden vaikutuksia.
Vertaa organisaatiosi toimintaa muihin
Kun tiedät, miltä organisaatiosi toiminta näyttää muihin verrattuna, voit oppia paremmaksi asiakaskokemusjohtajaksi. Selvittämällä organisaatiosi tämänhetkisen asiakkuuskokemusten johtamisen kypsyystason tiedät, mitkä ovat ne osaamisalueet, joissa olette jäljessä ja missä voitte vielä kehittyä päästäksenne muiden edelle.
Selvitä osaamisesi taso
Osallistuvien organisaatioiden tulokset pisteytetään Shirute Customer Experience Management Index™:n avulla osaamisenne kypsyystason arvioimiseksi. Indeksin avulla arvioidaan, kuinka hyvin olette organisoineet asiakkuuskokemusten johtamisen, kuinka paljon koordinoitte eri kehittämisprojekteja, kuinka asiakaskokemuksia mitataan sekä miten paljon te ja muut suunnittelevat investointeja asiakkuuskokemusten johtamiseen.
“Kyselyyn vastaaminen on itselle hyvä pysähtymisen hetki. Kysely on hyvin rakennettu, eikä se vie paljon aikaa. Kun joku on nähnyt vaivaa tekemällä näin arvokasta työtä, jossa kartoitetaan organisaation tilanne aiheen tiimoilta, niin kaikkihan siitä hyötyvät kun mahdollisimman moni osallistuu.”
- Heidi Vähänikkilä, Brand Manager, Nordic Hospitality Partners
Tutustu tuloksiin...
Haluatko tietää, miten muilla organisaatioilla menee?
Tutustu viimeisimmän CEM Benchmark -selvityksemme tuloksiin.
"Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen CEM2021 Benchmark -selvityksen menestyjät. Tällä kertaa ensimmäisellä sijalla oli IKEA. Toiseksi sijoittui Elisa ja kolmanneksi SCIEX."
- International CEM Benchmark 2021, Shirute
Oletko kiinnostunut kansainvälisen
CEM Benchmark -kyselymme tuloksista?
Löydät tulokset sivustoltamme.
Lisäpotkua Shirute CEM Analyysista
Haluatko tuloksesi valmiiksi analysoituina?
Haluatko tietää lisää organisaatiosi tuloksista ja siitä, kuinka voit tulkita niitä? Maksuttoman CEM Benchmark -kyselymme lisäksi tarjoamme lisäarvoa tuottavan CEM Analyysi -palvelun, jonka tilaamalla saat syvemmän asiantuntija-arvion tuloksistanne - ja lisäksi ideoita asiakaskokemustenne kehittämiseen. Koska me välitämme ja haluamme auttaa organisaatiotanne kehittymään asiakkuuskokemusten johtamisessa entistä paremmaksi.
Haluatko tietää mitä asiakkaasi todella ajattelevat organisaatiostanne?
Haluatko tietää, miltä asiakkuuskokemusten johtamiseen tekemänne panostukset näyttävät asiakkaidenne näkökulmasta? Autamme mielellämme selvittämään kehitystoimenpiteidenne tuloksellisuutta! Otathan yhteyttä saadaksesi lisätietoja.
“Asiakaskokemus, sen ohjaaminen ja kehittäminen kiinnostavat minua. Uskon, että kaikkien yritysten pitää panostaa asiakaskokemukseen ja kaikki asiaa eteenpäin vievät toimet ovat kannattavia sekä suotavia. Tästä syystä suosittelisin kyselyä kaikille.”
- Mika Tuomainen, Head of Digital, Suomalainen Kirjakauppa
Osallistu Shiruten CEM Benchmarkiin
Saat selkeät tulokset maksutta käyttöösi, nopeasti ja vaivattomasti.
Ota selvää, kuinka hyvin organisaatiosi johtaa asiakkuuskokemuksia ja miten hyvä asiakaskokemusjohtaja olet.
“Osallistumalla saa kokonaiskuvaa asiakaskokemuksen johtamisen tilanteesta yrityksessä ja pystyy vertaamaan sitä yleiseen markkinan tasoon. Sain näkymää siitä, miten me benchmarkkaudumme muiden yritysten joukossa, ja mitkä ovat alan tämänhetkisiä ‘hot topiceja’.”
- Heidi Nurminen,
Asiakaskokemuspäällikkö, Matkahuolto
Tee palvelus asiakkaillenne ja organisaatiollesi
Kysely toimii hyvänä tarkistuslistana: vastaamalla siihen saat vinkkejä kaikkiin tärkeimpiin asiakkuuskokemusten johtamisen alueisiin. Voit myös hyödyntää tuloksia työkaluna organisaatiosi investointipäätösten suunnittelussa ja erilaisissa viestintätilanteissa.
Nyt on paras hetki panostaa asiakaskokemusten kehittämiseen, sillä kilpailijasi tekevät jo niin.
Mitä muut organisaatiot tekevät kehittyäkseen tällä hetkellä? Kyselyymme vastaaminen on paras tapa selvittää se.
“Raportti on ollut mielenkiintoinen ja hyödyllinen. Sen avulla olemme Elossa voineet nähdä oman positiomme verrattuna muihin kyselyssä mukana olleisiin yrityksiin. Raportin avulla olemme myös sisäisesti viestineet, mitä kaikkea asiakaskokemuksen kehittäminen voi olla. Emme enää puhu pelkästään mittaamisesta tai asiakaspalvelun henkilöstön vastuusta vaan tiedostamme, että kyseessä on paljon laajempi kokonaisuus.”
- Eija Kaipainen-Perttula, Kehitysjohtaja,
Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo
Kaikki tämä maksutta!
Lähetämme kaikille Shirute CEM Benchmark-kyselyyyn osallistuneille organisaatioille CEM-raportin maksutta! Raportin hinta on 1950€, jos et tällä kertaa ehdi vastata, mutta tarvitset tulokset käyttöösi.
Osallistu Shiruten CEM Benchmarkiin
Saat selkeät tulokset maksutta käyttöösi, nopeasti ja vaivattomasti.
Ota selvää, kuinka hyvin organisaatiosi johtaa asiakkuuskokemuksia ja miten hyvä asiakaskokemusjohtaja olet.
“Näistä aihepiireistä on hyvä pysyä ajan tasalla. Kyselyyn vastaaminen tuo tietoisuutta siitä missä mennään. Ymmärrys luo positiivista painetta, jos ei olla samalla tasolla kuin muut. Vastaavasti jos olemme samalla tasolla, tulee onnistumisen tunne.”
- Kirsi Kawamura, Liiketoiminnan kehityspäällikkö, Helen