Shirute CEM Analyysi
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisille

Autamme arvioimaan..

  • Kuinka systemaattisesti asiakkuuskokemuksia johdetaan organisaatiossanne
  • Mihin organisaationne tulisi keskittyä kehittääksenne tuloksellisuuttanne
  • Mitä sinun ja kollegojesi tulisi tehdä seuraavaksi tarjotaksenne parempia asiakaskokemuksia

 Tiedätkö mihin kiinnittää huomiota
tehdäksesi asiakkaistasi onnellisempia?

Tarvitsetko suosituksia seuraavista askeleista palvellaksesi 
asiakkaitasi entistä paremmin? 
Haluatko saada riippumattoman ammattilaisarvion asiakkuuskokemusten johtamisen nykytilasta organisaatiossanne? 
Haluatko tietää, mihin teillä kannattaisi panostaa?

Shiruten CEM Analyysi kertoo organisaatiosi asiakkuuskokemusten nykytilasta ja antaa suosituksia seuraaville kehitysaskelille. Analyysi perustuu CEM Benchmark -tuloksiinne. Tavoitteena on auttaa organisaatiotasi tuottamaan onnellisia asiakkaita vielä parempien asiakaskokemuksien kautta.

Analyysi kattaa kaikki tärkeimmät asiakkuuskokemusten johtamisen osa-alueet ja antaa hyvän kokonaiskuvan nykyisistä kyvykkyyksistänne. Shiruten CEM Analyysi kertoo myös, mitkä osa-alueet toimivat teillä jo nyt hyvin ja mihin kannattaisi panostaa enemmän päästäksenne seuraavalle tasolle.

“Kyselyn avulla pystyy asettamaan oman yhtiön samaan kontekstiin muiden kanssa ja vertailemaan, mistä asioista asiakaskokemus koostuu, mitä asioita pitäisi tehdä vielä paremmin ja mitä asioita on ehkä omassa työssä huomaamatta laiminlyöty. Kenelläkään ei ole varaa nykyään jäädä tämän asian ulkopuolelle.”
 

- Jarkko Kuisma Director, Client Experience, Evli Bank

Nopeampaa kehitystä Shiruten CEM Analyysin avulla

Syvempi asiantuntija-analyysi omista CEM Benchmark -tuloksistanne. Ja suositukset päälle.

Mitä saat ...

Analysoidut tulokset oman organisaatiosi CEM Benchmark -tuloksista ja suosituksia seuraavaksi tarvitsemistanne askelista paremmaksi asiakaskokemusjohtajaksi!


"Tämä on monipuolisin asiakkuuskokemuksen arviointi, johon olemme osallistuneet - nyt jo usean vuoden ajan. Se saa meidät joka kerta pysähtymään ja ajattelemaan aidosti, mitä voisimme tehdä paremmin asiakkaidemme eteen. Koemme myös hyödylliseksi, että tutkimuksen avulla voimme peilata toimintaamme muihin ja saamme sitä kautta haastettua myös itseämme kasvamaan edelleen."


Noora Lainio, Sales Director, Telesales, Retail & Online Channels, Corporate Customers, Elisa


Koe CEM Analyysin hyödyt itse ja opi, mitä tehdä seuraavaksi!


Oletko tyytyväinen organisaatiosi tarjoamiin asiakaskokemuksiin? Oletko varma, että keskitytte oikeisiin asioihin? Haluaisitko vielä onnellisempia asiakkaita?

Shirute CEM Analyysista
hyödyt monin tavoin:

Työkalut viestintään

Hyödynnä analyysin tuloksia viestiessäsi organisaatiossasi asiakaskokemusten kehittämiseen tehtävien investointien tärkeydestä.


Vinkkejä kehittämiseen

Saat konkreettisia ideoita mahdollisista kehittämiskohteista viedäksesi asiakkuuskokemusten johtamisen seuraavalle tasolle organisaatiossanne.

Onnellisempia asiakkaita

Opi johtamaan ja tarjoamaan parempia asiakaskokemuksia systemaattisesti. Varmista, että käytössänne on parhaat työkalut ja prosessit.


“Kannattaa osallistua kyselyyn! Aihe on ajankohtainen ja tärkeä. Kyselyn ja vastausten kautta saa käsityksen, millainen tilanne on omassa ja yleisesti yrityksissä CX-kehityksessä.”

- Johanna Laakso, Head of Customer Experience Development, Finavia

Mitä Shiruten CEM Analyysi tarjoaa

Osallistu kyselyymme, tilaa analyysi ja käynnistä kehittäminen 

Tarvitset vain 15 minuuttia osallistuaksesi Shirute CEM Benchmark -kyselyyn. Lisää muutama minuutti ja saat vieläkin enemmän irti omista tuloksistanne! 


Kun olet tilannut Shiruten CEM Analyysin, voit ottaa tiukkaa takanojaa ja nauttia matkasta. Noin 2-3 työpäivän kuluessa saat meiltä asiantuntija-analyysin ja ohjeet, joiden avulla suuntaat asiakkuuskokemusten johtamisen kehittämistoimenne oikein!

Analyysista lisäarvoa tulosten tulkintaan

Anna asiakkuuskokemusten johtamikyselyn vastauksenne CX-asiantuntijoidemme analysoitavaksi ja selvitä teettekö oikeita asioita! Me autamme kertomalla, mihin kannattaa fokusoida enemmän seuraavan tason saavuttamiseksi.

Konkreettisia suosituksia kehittämiseen

 Ennen kuin voit edetä tehokkaasti, sinun on tiedettävä, mitkä ovat tärkeimmät kehittämiskohteet organisaatiossanne. Shiruten CEM Analyysin avulla saat konkreettisia neuvoja seuraavista askelista parempien asiakaskokemusten luomiseen.

“Kyselyyn vastaaminen on itselle hyvä pysähtymisen hetki. Kysely on hyvin rakennettu, eikä se vie paljon aikaa. Kun joku on nähnyt vaivaa tekemällä näin arvokasta työtä, jossa kartoitetaan organisaation tilanne aiheen tiimoilta, niin kaikkihan siitä hyötyvät kun mahdollisimman moni osallistuu.”

- Heidi Vähänikkilä, Brand Manager, Nordic Hospitality Partners

Haluatko kehittyä vielä enemmän?
Tilaa Shiruten CEM Auditointi

Haluatko asiantuntijan näkökulman osaamiseenne?

Oletko valmis sukeltamaan syvemmälle asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaanne kuullaksesi, mitä teidän kannattaa tehdä seuraavaksi? Tilaamalla CEM Auditointimme saat tietää organisaatiosi nykyiset vahvuudet ja heikkoudet valitsemillasi osaamisalueilla, riippumattoman asiantuntijan näkökulmasta. Auditoinnin pohjalta ohjaamme organisaatiosi oikeaan suuntaan. Auditointimme sisältää haastatteluja henkilöstönne kanssa, tarkasteltavien kyvykkyyksien mukaisten kyselyiden toteutuksen ja tulosanalyysin. Hyödynnämme nykytilanteenne kartoittamisessa huippuluokan analyysityökaluja.

Haluatko tietää mitä asiakkaasi todella ajattelevat organisaatiostanne? 

Haluatko tietää, miltä asiakkuuskokemusten johtamiseen tekemänne panostukset näyttävät asiakkaidenne näkökulmasta? Autamme mielellämme selvittämään kehitystoimenpiteidenne tuloksellisuutta! Otathan yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

“Asiakaskokemus, sen ohjaaminen ja kehittäminen kiinnostavat minua. Uskon, että kaikkien yritysten pitää panostaa asiakaskokemukseen ja kaikki asiaa eteenpäin vievät toimet ovat kannattavia sekä suotavia. Tästä syystä suosittelisin kyselyä kaikille.”

- Mika Tuomainen, Head of Digital, Suomalainen Kirjakauppa

Nopeampaa kehitystä Shiruten CEM Analyysin avulla

Syvempi asiantuntija-analyysi omista CEM Benchmark -tuloksistanne. Ja suositukset päälle.

“Osallistumalla saa kokonaiskuvaa asiakaskokemuksen johtamisen tilanteesta yrityksessä ja pystyy vertaamaan sitä yleiseen markkinan tasoon. Sain näkymää siitä, miten me benchmarkkaudumme muiden yritysten joukossa, ja mitkä ovat alan tämänhetkisiä ‘hot topiceja’.”

- Heidi Nurminen, 
Asiakaskokemuspäällikkö, Matkahuolto

VAROITUS! 
Hyvin johdetut asiakaskokemukset voivat tehdä asiakkaistanne onnellisempia

Nyt on oikea aika tehdä asiakkaistanne onnellisempia menestyäksenne kilpailussa. Analyysimme sisältää kaikki asiakkuuskokemusten johtamisen tärkeimmät osaamisalueet, joten voit keskittyä oikeisiin asioihin samantien.


Voit hyödyntää Shiruten CEM Analyysin tuloksia liiketoimintanne tulevaisuuteen liittyvissä tärkeissä päätöksissä. Asiakkuuskokemusten johtamisen merkitystä on helpompi viestiä organisaation sisällä riippumattoman, ulkoisen asiantuntijan tekemän arvion avulla. Saatte lisäksi konkreettisia suosituksia seuraaviin kehitysaskeliin.

“Raportti on ollut mielenkiintoinen ja hyödyllinen. Sen avulla olemme Elossa voineet nähdä oman positiomme verrattuna muihin kyselyssä mukana olleisiin yrityksiin. Raportin avulla olemme myös sisäisesti viestineet, mitä kaikkea asiakaskokemuksen kehittäminen voi olla. Emme enää puhu pelkästään mittaamisesta tai asiakaspalvelun henkilöstön vastuusta vaan tiedostamme, että kyseessä on paljon laajempi kokonaisuus.”

- Eija Kaipainen-Perttula, Kehitysjohtaja, 
Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo

  • CX-ammattilaisemme analysoivat asiakkuuskokemusten johtamisosaamisenne
  • Selkeää, numeerista dataa päätösten tueksi
  • Ymmärrystä kehitystarpeista organisaatiossanne
  • Opastusta oikealle tielle ja toimintaan

Tilaa palvelu

Nyt myös ONLINE-versiona. Kysy paketeistamme.

Nopeampaa kehitystä Shiruten CEM Analyysin avulla

Syvempi asiantuntija-analyysi omista CEM Benchmark -tuloksistanne. Ja suositukset päälle.

“Näistä aihepiireistä on hyvä pysyä ajan tasalla. Kyselyyn vastaaminen tuo tietoisuutta siitä missä mennään. Ymmärrys luo positiivista painetta, jos ei olla samalla tasolla kuin muut. Vastaavasti jos olemme samalla tasolla, tulee onnistumisen tunne.”

- Kirsi Kawamura, Liiketoiminnan kehityspäällikkö, Helen

UKK

Jäikö jotain vielä mielen päälle? Tässä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:


Mitä Shirute CEM Analyysi sisältää?

Kuinka kauan Shiruten CEM Analyysi kestää?

Mitä jos tiedämme jo heikon kohdan tai kehitettävän osaamisalueen, jonka kanssa tarvitsisimme apua?

Kuinka paljon Shiruten CEM Analyysi maksaa?

Mitä eroa on Shiruten Benchmark -raportilla ja Shiruten CEM Analyysillä?

Haluatko tietää jotain muuta?