Shirute CEM Tulokset
CEM Benchmark

Osallistu ja vertaa tuloksia

  • Selvitä kuinka  asiakaskokemusta johdetaan Suomessa nyt
  • Tutustu vertailutuloksiin, joista näet miten systemaattisesti muualla maailmassa johdetaan asiakaskokemuksia
  • Katso organisaatiosi omat ja yleiset tulokset vuosien varrelta

 Tarkista omat tuloksenne... ja selvitä mitä muut vastasivat!

Oletko osallistunut CEM Benchmark -selvitykseemme nyt tai aiempina vuosina?

Haluaisitko kuulla tuoreimmat tulokset omalle organisaatiollesi ja muille?

Jos asiakaskokemuksen johtaminen (CEM) on intohimosi, me tarjoamme sinulle avaimet osaamisen kehittämiseen.

Osallistu Shirute CEM Benchmark -selvitykseen mitataksesi organisaatiosi osaamistason viidellä eri asiakaskokemusjohtamisen osaamisalueella. Maksuttomaan kyselymme vastaaminen kestää vain varttitunnin, mutta asian äärelle pysähtyminen voi tuottaa pitkäaikaisia positiivisia vaikutuksia liiketoimintaanne. CEM Benchmark on kattavin asiakaskokemuksen johtamistaitoja arvioiva tutkimus.

Voit tarkastella CEM Benchmarkin viimeisimmät tulokset CEM-tulossivuillamme. Tarjoamme vertailutietoa asiakaskokemuksen hallinnan tilasta ja kehittymisestä Suomessa ja maailmanlaajuisesti jo yli kymmeneltä vuodelta.

Jos olet jo ottanut osaa CEM Benchmark -tutkimukseemme, pääset näkemään organisaatiosi tulokset CEM-raportointipalvelussamme.

Jos haluat henkilökohtaisen analyysin ja suosituksia organisaatiosi nostamiseksi seuraavalle tasolle, ota meihin yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää CEM Analyysi- ja CEM Auditointi -palveluistamme!

Jos kaipaat lisätietoja selvityksestämme tai palveluistamme, otathan rohkeasti yhteyttä, niin autamme sinua löytämään oikeat ratkaisut organisaatiollesi!

Tutustu Shirute CEM Benchmarkin tuloksiin!

CEM Benchmark - Suomen tulokset

Tutustu tuoreimpiin tutkimustuloksiin, joista selviää miten hyvin suomalaisorganisaatiot johtavat asiakaskokemuksiaan.

Lue lisää >>

CEM Benchmark - Globaalit tulokset

Kansainvälisistä tuloksista näet sijoituksesi maailman kärjen suhteen. Opit myös, mitä meillä ja maailmalla tällä hetkellä ajatellaan asiakaskokemusten johtamiseta.

Lue lisää >>

CEM Raportit -
Omat & Yleistulokset

Raportointipalvelustamme löydät organisaatiosi tuoreimmat raportit sekä omat ja yleiset tulokset vuosien varrelta. Lähetämme tunnukset käyttöösi heti, kun vastaat kyselyyn.

Lue lisää >>

Osallistu Shiruten CEM Benchmarkiin

Saat selkeät tulokset maksutta käyttöösi, nopeasti ja vaivattomasti.

Ota selvää, kuinka hyvin organisaatiosi johtaa asiakkuuskokemuksia ja miten hyvä asiakaskokemusjohtaja olet.

Vie organisaatiosi seuraavalle tasolle
Shiruten CEM-palveluiden avulla 

Tiedätkö kuinka hyvä asiakaskokemuksen johtaja olet?

Vastauksesi pisteytetään Shirute Customer Experience Management Index™:n avulla osaamisenne kypsyystason arvioimiseksi.
Indeksi mittaa mm. toimintanne tavoitteellisuutta, kuinka hyvin olette organisoituneet sisäisesti, missä määrin koordinoitte erilaisia hankkeita, miten asiakaskokemuksianne mitataan sekä minkä verran panostatte muilta osin asiakkuuskokemusten johtamiseen ja kehittämiseen toiminnassanne. Osallistumalla säännöllisesti Shiruten CEM Benchmarkiin voit seurata organisaatiosi kehitystä pidemmällä aikavälillä.

Haluatko asiantuntijamme analysoivan tuloksenne?

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää organisaatiosi tuloksista tai siitä, miten tulkita niitä? Maksuttoman CEM Benchmark -selvityksen lisäksi tarjoamme lisäarvoa tuottavan CEM Analyysi -palvelun, jossa asiantuntijamme analysoivat tarkemmin vastauksianne. Saatte meiltä myös suosituksia ja ideoita jatkotoimenpiteiksi. Koska me välitämme ja haluamme organisaatiosi kehittyvän vielä paremmaksi asiakkuuskokemusten johtajaksi! 

Haluatko asiantuntijan näkökulman osaamiseenne?

Oletko valmis sukeltamaan syvemmälle asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaanne kuullaksesi, mitä teidän kannattaa tehdä seuraavaksi? Tilaamalla CEM Auditointimme saat tietää organisaatiosi nykyiset vahvuudet ja heikkoudet valitsemillasi osaamisalueilla, riippumattoman asiantuntijan näkökulmasta. Auditoinnin pohjalta ohjaamme organisaatiosi oikeaan suuntaan. Auditointimme sisältää haastatteluja henkilöstönne kanssa, tarkasteltavien kyvykkyyksien mukaisten kyselyiden toteutuksen ja tulosanalyysin. Hyödynnämme nykytilanteenne kartoittamisessa huippuluokan analyysityökaluja.

Nopeampaa kehitystä Shiruten CEM Analyysin avulla

Syvempi asiantuntija-analyysi omista CEM Benchmark -tuloksistanne. Ja suositukset päälle.

Tutustu tuloksiin…

Oletko kiinnostunut kuulemaan, miten muilla menee meillä ja maailmalla? Tutustu viimeisimmän CEM Benchmark -selvityksemme tuloksiin!

"Asiakaskokemusten ammattilaisverkosto CXPA Finlandin vuosittaisessa CEM Benchmark -selvityksessä kärkipaikkoja vaihtoivat tutut toimijat. Kymmenestä parhaiten menestyneestä kuusi tulee tele-, pankki- tai vakuutusalalta.


International CEM Benchmark 2023, Shirute


Shiruten CEM Auditointi - se aito asiantuntijanäkemys

Keskity oikeisiin asioihin. Hanki tarvittavat työkalut viestintään. Opi parhaat käytännöt. 

UKK

Jäikö jotain vielä mielen päälle? Tässä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

Mitä Shiruten CEM Benchmark -selvityksen raportti sisältää?

Raportti tarjoaa organisaatiosi pisteytykset ammatillisesta osaamisestanne asiakkuuskokemuksen johtamisen eri osa-alueilla, kokonaistulokset omiin ja muiden vastauksiin perustuen sekä mahdollisuuden vertailla osaamistanne toisiin organisaatioihin nähden.

Kuka voi nähdä organisaatiomme tulokset?

Käsittelemme kaikki tulokset luottamuksellisesti. Voit nähdä vain oman organisaatiosi tulokset. Kuten sinäkin, muutkin näkevät vain yhteenvetoon kootut yhteistulokset, mutta eivät muiden organisaatiokohtaisia tuloksia.

Mitä Shirute CEM Analyysi sisältää?

Shiruten CEM Analyysi sisältää organisaatiosi tulokset tarkemmin analysoituina sekä konkreettiset toimenpide-ehdotukset jatkoon, jotta organisaatiosi voi kasvattaa asiakkuuskokemuksen johtamisosaamistaan.

Mitä eroa on Shirute CEM Benchmark -selvityksen raportilla ja Shirute CEM Analyysillä?

Raportoimme Shirute CEM Benchmark -selvityksen tulokset yleisellä tasolla. Voit niiden pohjalta tehdä oman analyysisi sekä vetää johtopäätökset tuloksistanne ja parhaista jatkotoimenpiteistä. Shiruten CEM Analyysi on asiakkuuskokemuksen asiantuntijoidemme tuottama ainutlaatuinen raportti, joka perustuu juuri sinun organisaatiosi tuloksiin. Se tarjoaa konkreettisia ehdotuksia tuleviksi toimenpiteiksi ja seuraaviksi askeleiksi organisaatiosi asiakkuuskokemusten parantamiseen.

Mitä jos me tiedämme jo, mitä asiakkuuskokemuksen osaamisalueita haluaisimme parantaa ja missä tarvitsemme apua?

Jos olet jo selvillä siitä, missä organisaatiosi tarvitsisi apua, Shiruten CEM Auditointi on teille täydellinen ratkaisu. Tarjoamme  omat auditoinnit kaikkien asiakkuuskokemuksen johtamisen eri osaamisalueiden arviointiin ja kehittämiseen.

 

Mitä menetelmiä Shiruten CEM Auditoinnissa käytetään?

Shiruten CEM Benchmarkissa organisaatiot arvioivat itse osaamistaan ja kyvykkyyksiään. CEM Auditointi -palvelussamme arviomme perustuu aina kokeneiden CX-asiantuntijoidemme tekemiin haastatteluihin ja taustatutkimukseen. Kaikki auditointimme sisältävät haastatteluja, kyselyitä ja työpajoja, jotka auttavat valmentajiamme vetämään johtopäätökset ja ohjaamaan tulevia askeleita asiakkuuskokemusten johtamisosaamisenne kehittämiseksi seuraavalle tasolle.

Kuinka kauan Shiruten CEM Auditointi kestää?

Voimme räätälöidä projektin keston organisaatiosi aikatauluihin sopivaksi. Keskimäärin CEM Auditoinnin läpivienti vie 3-4 viikkoa.

Haluatko tietää jotain muuta?

Ota yhteyttä meihin. Annamme mielellämme lisätietoja!