Shirute TosiLeikki
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisille

Shirute CX Play® Teemat

Shirute CX Play® -teemat autavat organisaatiotasi niin asiakkuuskokemusstrategian kehittämisessä kuin asiakkaiden ja työntekijöiden kuulemisessa. Jos haluat parantaa eri kohtaamiskanavissa tarjoamianne asiakaskokemuksia, voimme kehittää asiakas- ja työntekijäkokemuksen tuloksellisuutta kokonaisuutena.


Neuvomme myös, miten muutat asiakasdatan tuottavaksi osaksi yritystoimintaa ja voimme tukea organisaationne asiakasdialogin ja markkinoinnin kehittämisessä.


Tutustu tarjontaamme tarkemmin alla. Ethän epäröi kysyä lisätietoja, räätälöimme mielellämme sopivat ratkaisut organisaatiosi tarpeisiin.


Jos haluat rakentaa ketterän kehitystiimin asiakkuuskokemusten johtamiseen tai olet vasta aloittamassa CX-muutosmatkaanne, tutustu myös Shirute CX Play® -työpajoihin. Inspiroivat työpajamme tarjoavat kaikkein tärkeimmät rakennuspalikat asiakkuuskokemusten johtamistyöhön.

Nyt myös VERKOSSA!

Haluatko osallistua leikkiin kotoasi tai toimistoltasi käsin, turvallisesti? Tarjoamme LEGO Serious Play -työpajat nyt myös online- ja hybridiversioina.

Vahvista ja syvennä
organisaatiosi ymmärrystä

Ei turhia hierarkioita. Ei rajoja. Vain luovuutta.

Mitä voit rakentaa Shirute CX Play Teemojen avulla?

Määrittele 
asiakkuuskokemus-strategianne

Onko organisaatiollasi selkeä asiakkuuskokemusstrategia? Tietävätkö kaikki roolinsa erinomaisten asiakaskokemusten kehittämisessä?


Autamme valitsemaan oikeat rakennuspalikat ja viestimään asiakkuuskokemuksen merkityksestä organisaationne kaikilla tasoilla. Käy tehokkaampia keskusteluja ja tavoita asiakkaasi ja työntekijäsi paremmin. Leikitään TOSISSAAN - yhdessä!

Asiakaskuuntelulla 
parempaa asiakasymmärrystä

Asiakkaiden ja työntekijöiden tuntemiseksi ei riitä pelkkä mittaaminen. Haluamme auttaa sinua ymmärtämään asiakkaitasi paremmin rakentamalla toimivat asiakaspolut ja valitsemalla kohtaamispisteet, joita kannattaa seurata.


Mutta tämä on vasta alkua. Neuvomme myös, kuinka voitte kehittää prosessejanne asiakas-ja työntekijäystävällisemmiksi. Tule mukaan käytännönläheiseen ja hauskaan valmennukseen LEGO-palikoiden äärellä!

Varmista
jokaisen
asiakaskohtaamisen tuloksellisuus

Vastaako organisaationne käsitys asiakaskohtaamistenne onnistumisesta asiakkaanne kokemaa? Vaikka 73% organisaatioista kuvittelee luovansa erinomaisia kokemuksia, vain 8% asiakkaista on samaa mieltä.


Kasvata asiakaskohtaamistenne tuloksellisuutta paremmalla asiakasymmärryksellä ja yhteiskehittämisellä. Käyttämämme inspiroivan ja käsinkosketeltavan menetelmän avulla rakennat uusia konsepteja, suunnittelet onnistuneempia asiakaskohtaamisia ja kehität parempaa asiakkuuskokemusta luovemmalla tavalla. Anna mielikuvituksesi lentää!

"Oli upeaa huomata, miten hiljaisimmatkin kollegat alkoivat kertoa tarinoita Legojen avulla. Se sai minut todellakin vakuuttuneeksi käyttämästämme menetelmästä."

- Reetta Viitanen, Customer Experience Leader, Nordea Life Assurance


Parempia 
työntekijäkokemuksia 

Työntekijäkokemukseen panostaminen on ensiarvoisen tärkeä edellytys parempien asiakaskokemusten luomiselle. Siksi korostamme hyvin suunnitellun työntekijäkokemuksen ja työntekijöiden voimauttamisen merkitystä.


Autamme luomaan oikeat mallit jatkuvaan vuorovaikutukseen ja luottamukseen perustuvan kulttuurin aikaansaamiseen kysymällä oikeita kysymyksiä ja kehittämällä henkilöstön asiakasosaamista.

Lisää
asiakastiedolla
johtamisen
tuottamia hyötyjä

Oletko eksyksissä kaiken asiakasdatan kanssa? Näissä työpajoissa rakennamme prosessit, joilla saat datan puhumaan sinulle. Tunnistamme yhdessä, mitä tietoa yrityksesi tarvitsee kasvaakseen ja kuinka prosessoida, tallentaa ja hallinnoida sitä.


Asiakastiedolla johtamisen konsepteista puhuminen LEGO-palikoiden äärellä mahdollistaa suunnitelmiesi konkretisoinnin kaikille osapuolille. Samalla se auttaa organisaationne viemään suunnitelmat käytäntöön paljon nopeammin.

Luo toimivaa
asiakasdialogia

Koosta 360º ymmärrys siitä, miten organisaatiosi viestii asiakkaidenne kanssa. Kehittämällä asiakasdialogiin liittyviä prosesseja ja luomalla työkaluja toimintojen mittaamiseen voit jakaa aitoa asiakasymmärrystä organisaatioosi. Mallinnamme legoilla ja tarkenamme  yhdessä viestinnän sävyn, kanavat ja kosketuspisteet - TOSISSAAN!

Etkö osaa valita sopivia rakennuspalikkoja?

Me autamme valitsemaan
oikeat mallit etenemiseen

Etkö ole ihan varma mistä aloittaa? Älä huoli, me autamme  mielellämme oikeiden teemojen ja työpajojen valinnassa organisaationne tarpeiden mukaan. 

Vahvista ja syvennä
organisaatiosi ymmärrystä

Ei turhia hierarkioita. Ei rajoja. Vain luovuutta.

"Silmät aukesivat kaikilta. Tämä nimenomainen sessio sopisi parhaiten mielestäni tiimeille, jotka vastaavat uuden luomisesta tai strategian suuntaamisesta uuteen. Valmennuksesta oli hyötyä juuri uuden luomisessa."

- Nora London Development Manager, Government ICT Centre Valtori

UKK

Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:


Mitä on LEGO® Serious Play®?

Miksi LEGO® Serious Play®?

Mihin LEGO® Serious Play®:tä voi käyttää?

Mitä tarvitaan Tosileikkiin?

Mikä on menetelmän tausta?

Haluatko tietää jotain muuta?