Shirute CEM Palvelut
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisille

Autamme arvioimaan osaamistasonne

  • Vertaa miten hyvin organisaatiosi johtaa asiakaskokemuksiaan muihin organisaatioihin ja aiempiin vuosiin nähden
  • Selvitä kuinka systemaattisesti asiakaskokemusta johdetaan organisaatiossasi
  • Opi asiakkuuskokemuksen ammattilaisiltamme lisää menestyksellisen CX-johtamisen osaamisalueista ja siitä, kuinka saat organisaatiosi investoimaan kehitysprojekteihin

 Selvitä, mikä on osaamisenne todellinen tila...

Tiedätkö miten hyvin organisaatiosi johtaa asiakkuuskokemuksiaan?

Tarvitsetko työkaluja nostaaksesi johtamistaitosi seuraavalle tasolle?

Olemme Shirutella kehittäneet palvelupolun, jonka avulla autamme arvioimaan organisaatiosi osaamisen kyvykkyyksiä asiakkuuskokemusten johtamisessa (CEM).

Saat nopeasti tietää peruskuntosi osallistumalla CEM Benchmark -kyselyymme, joka on alan kattavin selvitys asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilasta. Kyselyyn vastaaminen vie vain 15 minuuttia ajastasi eikä siihen osallistuminen maksa sinulle mitään.

Jos tarvitset lisätietoa tuloksistasi ja suosituksia siitä, mitä tehdä seuraavaksi, ota meihin yhteyttä CEM Analyysin tilaamiseksi. Palvelun osana asiantuntijamme arvioivat organisaatiosi CEM Benchmark -tulokset ja neuvovat oikeaan suuntaan tarvittavat askelmerkit.

Halutessasi panostaa enemmän toimenpiteisiin, jotka auttavat kehittämään organisaatiosi toimintaa seuraavalle tasolle, CEM Auditointimme on sinua varten. Saadaksesi kristallinkirkkaan käsityksen nykytilastanne, kutsu ammattitaitoiset asiantuntijamme haastattelemaan henkilöstöänne ja vetämään tarvittavat työpajat, räätälöidysti organisaatiosi tarpeisiin.

Me autamme sinua löytämään parhaat käytännöt asiakkuuskokemuksen johtamisen polulla entistä parempiin asiakaskokemuksiin. Ota yhteyttä ja etsitään yhdessä parhaat ratkaisut organisaatiollesi!

Nosta organisaatiosi seuraavalle tasolle!

CEM Benchmark

Selvityksemme tarjoaa yhteenvetotulokset sekä arvokasta tietoa omien ja muiden organisaatioiden tulosten vertailuun. Tulokset perustuvat itsearviointiin organisaatiosi nykyisistä asiakkuuskokemuksen johtamisen käytännöistä.

Lue lisää >>

CEM Analyysi

Asiantuntija-analyysimme kertoo CEM Benchmark -tulostesi perusteella suositukset jatkoon ja parhaat käytännöt asiakkuuskokemuksen johtamistaitojen kehittämiseen. 


Lue lisää >>

CEM Auditointi

Ammattitaitoiset asiantuntijamme suunnittelevat ja toteuttavat auditoinnin aikana tarvittavat haastattelut ja työpajat kanssanne. Auditoinnista saat konkreettisia ideoita ja suosituksia asiakkuuskokemusten johtamiseen.

Lue lisää >>

Osallistu Shiruten CEM Benchmarkiin

Saat selkeät tulokset maksutta käyttöösi, nopeasti ja vaivattomasti.

Ota selvää, kuinka hyvin organisaatiosi johtaa asiakkuuskokemuksia ja miten hyvä asiakaskokemusjohtaja olet.

Vie organisaatiosi seuraavalle tasolle Shiruten CEM-palveluiden avulla 

Tiedätkö kuinka hyvä asiakaskokemuksen johtaja olet?

Vastauksesi pisteytetään Shirute Customer Experience Management Index™:n avulla osaamisenne kypsyystason arvioimiseksi.
Indeksi mittaa mm. toimintanne tavoitteellisuutta, kuinka hyvin olette organisoituneet sisäisesti, missä määrin koordinoitte erilaisia hankkeita, miten asiakaskokemuksianne mitataan sekä minkä verran panostatte muilta osin asiakkuuskokemusten johtamiseen ja kehittämiseen toiminnassanne. Osallistumalla säännöllisesti Shiruten CEM Benchmarkiin voit seurata organisaatiosi kehitystä pidemmällä aikavälillä.

Haluatko asiantuntijamme analysoivan tuloksenne?

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää organisaatiosi tuloksista tai siitä, miten tulkita niitä? Maksuttoman CEM Benchmark -selvityksen lisäksi tarjoamme lisäarvoa tuottavan CEM Analyysi -palvelun, jossa asiantuntijamme analysoivat tarkemmin vastauksianne. Saatte meiltä myös suosituksia ja ideoita jatkotoimenpiteiksi. Koska me välitämme ja haluamme organisaatiosi kehittyvän vielä paremmaksi asiakkuuskokemusten johtajaksi! 

Haluatko asiantuntijan näkökulman osaamiseenne?

Oletko valmis sukeltamaan syvemmälle asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaanne kuullaksesi, mitä teidän kannattaa tehdä seuraavaksi? Tilaamalla CEM Auditointimme saat tietää organisaatiosi nykyiset vahvuudet ja heikkoudet valitsemillasi osaamisalueilla, riippumattoman asiantuntijan näkökulmasta. Auditoinnin pohjalta ohjaamme organisaatiosi oikeaan suuntaan. Auditointimme sisältää haastatteluja henkilöstönne kanssa, tarkasteltavien kyvykkyyksien mukaisten kyselyiden toteutuksen ja tulosanalyysin. Hyödynnämme nykytilanteenne kartoittamisessa huippuluokan analyysityökaluja.

Nopeampaa kehitystä Shiruten CEM Analyysin avulla

Syvempi asiantuntija-analyysi omista CEM Benchmark -tuloksistanne. Ja suositukset päälle.

Tutustu tuloksiin…

Oletko kiinnostunut kuulemaan, miten muilla menee meillä ja maailmalla? Tutustu viimeisimmän CEM Benchmark -selvityksemme tuloksiin!

"Kansainvälisen asiakkuuskokemusten johtamisselvityksemme 2020 perusteella Orange on tämän vuoden ykkönen asiakkuuskokemusten johtamisessa. Sokos Hotels sijoittui selvityksessämme toiseksi ja Sato kolmannelle sijalle."


International CEM Benchmark 2020, Shirute


Shiruten CEM Auditointi - se aito asiantuntijanäkemys

Keskity oikeisiin asioihin. Hanki tarvittavat työkalut viestintään. Opi parhaat käytännöt. 

UKK

Jäikö jotain vielä mielen päälle? Tässä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

Mitä Shiruten CEM Benchmark -selvityksen raportti sisältää?

Raportti tarjoaa organisaatiosi pisteytykset ammatillisesta osaamisestanne asiakkuuskokemuksen johtamisen eri osa-alueilla, kokonaistulokset omiin ja muiden vastauksiin perustuen sekä mahdollisuuden vertailla osaamistanne toisiin organisaatioihin nähden.

Kuka voi nähdä organisaatiomme tulokset?

Käsittelemme kaikki tulokset luottamuksellisesti. Voit nähdä vain oman organisaatiosi tulokset. Kuten sinäkin, muutkin näkevät vain yhteenvetoon kootut yhteistulokset, mutta eivät muiden organisaatiokohtaisia tuloksia.

Mitä Shirute CEM Analyysi sisältää?

Shiruten CEM Analyysi sisältää organisaatiosi tulokset tarkemmin analysoituina sekä konkreettiset toimenpide-ehdotukset jatkoon, jotta organisaatiosi voi kasvattaa asiakkuuskokemuksen johtamisosaamistaan.

Mitä eroa on Shirute CEM Benchmark -selvityksen raportilla ja Shirute CEM Analyysillä?

Raportoimme Shirute CEM Benchmark -selvityksen tulokset yleisellä tasolla. Voit niiden pohjalta tehdä oman analyysisi sekä vetää johtopäätökset tuloksistanne ja parhaista jatkotoimenpiteistä. Shiruten CEM Analyysi on asiakkuuskokemuksen asiantuntijoidemme tuottama ainutlaatuinen raportti, joka perustuu juuri sinun organisaatiosi tuloksiin. Se tarjoaa konkreettisia ehdotuksia tuleviksi toimenpiteiksi ja seuraaviksi askeleiksi organisaatiosi asiakkuuskokemusten parantamiseen.

Mitä jos me tiedämme jo, mitä asiakkuuskokemuksen osaamisalueita haluaisimme parantaa ja missä tarvitsemme apua?

Jos olet jo selvillä siitä, missä organisaatiosi tarvitsisi apua, Shiruten CEM Auditointi on teille täydellinen ratkaisu. Tarjoamme  omat auditoinnit kaikkien asiakkuuskokemuksen johtamisen eri osaamisalueiden arviointiin ja kehittämiseen.

 

Mitä menetelmiä Shiruten CEM Auditoinnissa käytetään?

Shiruten CEM Benchmarkissa organisaatiot arvioivat itse osaamistaan ja kyvykkyyksiään. CEM Auditointi -palvelussamme arviomme perustuu aina kokeneiden CX-asiantuntijoidemme tekemiin haastatteluihin ja taustatutkimukseen. Kaikki auditointimme sisältävät haastatteluja, kyselyitä ja työpajoja, jotka auttavat valmentajiamme vetämään johtopäätökset ja ohjaamaan tulevia askeleita asiakkuuskokemusten johtamisosaamisenne kehittämiseksi seuraavalle tasolle.

Kuinka kauan Shiruten CEM Auditointi kestää?

Voimme räätälöidä projektin keston organisaatiosi aikatauluihin sopivaksi. Keskimäärin CEM Auditoinnin läpivienti vie 3-4 viikkoa.

Haluatko tietää jotain muuta?

Ota yhteyttä meihin. Annamme mielellämme lisätietoja!