Shirute CEM Palvelut
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisille

Kiinnostuitko? Jutellaan lisää!

Miten voimme auttaa? Löysitkö haluamasi Shiruten CEM palvelutarjoomasta? Tai tarvitsetko jotain muuta apua?


Otathan meihin yhteyttä täyttämällä oheisen lomakkeen, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian. Suunnitellaan yhdessä parhaat ratkaisut asiakkuuskokemusten johtamisosaamisenne nostamiseksi seuraavalle tasolle!

Ota yhteyttä

Voit tilata työpajan tai lähettää lisätietopyynnön toimittamalla meille yhteystietosi tämän lomakkeen kautta. Kuvaathan myös tarkemmat tarpeesi lisätietokenttään. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian sopiaksemme etenemisestä kanssanne.

Nimi *
Yritys/Organisaatio *
Rooli/Titteli
Sähköposti *
Puhelin *
Yhteydenoton aihe *
Osallistujien lukumäärä *
Valitse
  • Ei yhtään vielä
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 50
  • 100
  • Jokin muu
Lisätiedot
0


Etkö löytänyt haluamaasi?

Haluatko kysyä lisää palveluistamme? Kaipaatko jotain muuta?
Kerrothan meille, mistä olet kiinnostunut. Palaamme mahdollisimman pian takaisin!

UKK

Jäikö jotain vielä mielen päälle? Tässä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

Mitä Shiruten CEM Benchmark -selvityksen raportti sisältää?

Raportti tarjoaa organisaatiosi pisteytykset ammatillisesta osaamisestanne asiakkuuskokemuksen johtamisen eri osa-alueilla, kokonaistulokset omiin ja muiden vastauksiin perustuen sekä mahdollisuuden vertailla osaamistanne toisiin organisaatioihin nähden.

Kuka voi nähdä organisaatiomme tulokset?

Käsittelemme kaikki tulokset luottamuksellisesti. Voit nähdä vain oman organisaatiosi tulokset. Kuten sinäkin, muutkin näkevät vain yhteenvetoon kootut yhteistulokset, mutta eivät muiden organisaatiokohtaisia tuloksia.

Mitä Shirute CEM Analyysi sisältää?

Shiruten CEM Analyysi sisältää organisaatiosi tulokset tarkemmin analysoituina sekä konkreettiset toimenpide-ehdotukset jatkoon, jotta organisaatiosi voi kasvattaa asiakkuuskokemuksen johtamisosaamistaan.

Mitä eroa on Shirute CEM Benchmark -selvityksen raportilla ja Shirute CEM Analyysillä?

Raportoimme Shirute CEM Benchmark -selvityksen tulokset yleisellä tasolla. Voit niiden pohjalta tehdä oman analyysisi sekä vetää johtopäätökset tuloksistanne ja parhaista jatkotoimenpiteistä. Shiruten CEM Analyysi on asiakkuuskokemuksen asiantuntijoidemme tuottama ainutlaatuinen raportti, joka perustuu juuri sinun organisaatiosi tuloksiin. Se tarjoaa konkreettisia ehdotuksia tuleviksi toimenpiteiksi ja seuraaviksi askeleiksi organisaatiosi asiakkuuskokemusten parantamiseen.

Mitä jos me tiedämme jo, mitä asiakkuuskokemuksen osaamisalueita haluaisimme parantaa ja missä tarvitsemme apua?

Jos olet jo selvillä siitä, missä organisaatiosi tarvitsisi apua, Shiruten CEM Auditointi on teille täydellinen ratkaisu. Tarjoamme  omat auditoinnit kaikkien asiakkuuskokemuksen johtamisen eri osaamisalueiden arviointiin ja kehittämiseen.

 

Mitä menetelmiä Shiruten CEM Auditoinnissa käytetään?

Shiruten CEM Benchmarkissa organisaatiot arvioivat itse osaamistaan ja kyvykkyyksiään. CEM Auditointi -palvelussamme arviomme perustuu aina kokeneiden CX-asiantuntijoidemme tekemiin haastatteluihin ja taustatutkimukseen. Kaikki auditointimme sisältävät haastatteluja, kyselyitä ja työpajoja, jotka auttavat valmentajiamme vetämään johtopäätökset ja ohjaamaan tulevia askeleita asiakkuuskokemusten johtamisosaamisenne kehittämiseksi seuraavalle tasolle.

Kuinka kauan Shiruten CEM Auditointi kestää?

Voimme räätälöidä projektin keston organisaatiosi aikatauluihin sopivaksi. Keskimäärin CEM Auditoinnin läpivienti vie 3-4 viikkoa.

Haluatko tietää jotain muuta?

Ota yhteyttä meihin. Annamme mielellämme lisätietoja!